Ik heb een klacht

Ik heb een klacht

Onze collega’s doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms wat mis. Als dat gebeurt, willen we het graag van je horen. We kunnen dan in actie komen om herhaling te voorkomen. Vertel aan de betrokken medewerker wat je klacht is. Onze collega’s zijn altijd bereid om te overleggen.

Samen met jou werken we graag aan een oplossing van de situatie.

Neem hiervoor contact op met de betreffende medewerker. Bel ons via 088 639 20 00 of stuur ons een e-mail.

Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris

Leidt direct contact met de betrokken collega niet tot een oplossing? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van de GGD. Schrijf in de reactie hoe onze GGD of GHOR Brabant Midden-West-Noord tot nu toe reageerde op je klacht. Maak hiervoor gebruik van onderstaand klachtenformulier.

Klachtenregeling GGD West-Brabant

Wil je meer weten over hoe wij klachten in behandeling nemen?

Download dan de Klachtenregeling GGD West-Brabant (PDF)

Heb je een klacht over een van onze coronaprocessen?

Voor het melden van een klacht over vaccineren, testen of bron- en contactonderzoek hebben wij een apart contactformulier.

Hulp nodig bij het beschrijven van je klacht?

Zorgbelang Brabant kan je helpen met het beschrijven van je klacht. Neem contact op met:

Adviespunt Zorgbelang
T: 0900 – 243 7070
E: adviespunt@zorgbelang-brabant.nl

Meld je klacht digitaal

Binnen 5 werkdagen laten wij je weten wie je klacht behandelt. Binnen 6 weken reageren wij op je klacht. Om je klacht goed te kunnen behandelen, hebben we enkele gegevens nodig: