Ik heb een klacht

Ik heb een klacht

Onze collega’s doen hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms wat mis. Als dat gebeurt, willen we het graag van je horen. We kunnen dan in actie komen om herhaling te voorkomen. Vertel aan de betrokken medewerker wat je klacht is. Onze collega’s zijn altijd bereid om te overleggen.

Samen met jou werken we graag aan een oplossing van de situatie.

Neem hiervoor contact op met de betreffende medewerker. Bel ons via 088 639 20 00 of stuur ons een e-mail.

Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris

Leidt direct contact met de betrokken collega niet tot een oplossing? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van de GGD. Schrijf in de reactie hoe onze GGD of GHOR Brabant Midden-West-Noord tot nu toe reageerde op je klacht. Maak hiervoor gebruik van onderstaand klachtenformulier.

Klachtenregeling GGD West-Brabant

Wil je meer weten over hoe wij klachten in behandeling nemen?

Download dan de Klachtenregeling GGD West-Brabant (PDF)

Meld je klacht digitaal

Voor het melden van een klacht klik op onderstaande button voor het klachtenformulier.

Naar het klachtenformulier