- Inwoners
- Veelgestelde vragen
- Mijn pasgeboren baby ligt nog in het ziekenhuis. Hoe informeer ik jullie?
Publicatiedatum: 23-02-2022 om 12:04 uur
Laatste update: 25-02-2022 om 10:51 uur
Mijn pasgeboren baby ligt nog in het ziekenhuis. Hoe informeer ik jullie?
Allereerst: gefeliciteerd met de geboorte van jouw kind! Hopelijk mag jouw kindje snel mee naar huis. Moet jouw kind na de geboorte voor een langere periode in het ziekenhuis blijven? Daar hoef je daar ons niet over te informeren. De gemeente geeft aan onze GGD door dat jouw kind is geboren. Als je kind thuis komt, dan krijgen wij hier een melding van. We nemen daarna contact met je op.
Wil je zelf graag al eerder contact? Bel ons via 088 639 2051. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur.
Gerelateerde vragen
- Wie krijgen een uitnodiging?
- Waarom krijg ik niet meer standaard een Chlamydia test als ik geen klachten heb?
- Ik wil geen uitnodigingen meer ontvangen voor vaccinaties. Wat moet ik doen?
- Zijn de vaccinaties van het rijksvaccinatieprogramma halal?
- Kan ik de afspraak voor de groepsvaccinatie RVP verzetten?
- Wil je een melding doen over de kwaliteit van een kinderopvang?
- Ik ben zwanger en wil graag extra ondersteuning. Waar kan ik terecht?
- Het lukt me niet om een afspraak in te plannen via het Ouderportaal, wat moet ik doen?
- Kan ik ook de RS-virusprik ergens anders inplannen dan op mijn eigen consultatiebureau?
- Ik heb tijdens mijn zwangerschap al een RS-vaccinatie gehad, moet ik mijn kind toch laten vaccineren?