- Inwoners
- Veelgestelde vragen
- Waarom heb ik nog geen oproep gehad?
Publicatiedatum: 13-07-2023 om 10:10 uur
Laatste update: 18-07-2023 om 08:32 uur
Waarom heb ik nog geen oproep gehad?
Niet alle kinderen uit de klas krijgen tegelijkertijd een oproep. We verdelen de onderzoeken over het hele jaar. Het kan dus zijn dat jouw kind (of een vriendje/vriendinnetje) nog geen oproep heeft gehad. Geen zorgen, dit volgt later. Op het moment dat jouw kind aan de beurt is, krijg je van ons een brief met alle informatie.
Gerelateerde vragen
- Wie krijgen een uitnodiging?
- Waarom krijg ik niet meer standaard een Chlamydia test als ik geen klachten heb?
- Ik wil geen uitnodigingen meer ontvangen voor vaccinaties. Wat moet ik doen?
- Zijn de vaccinaties van het rijksvaccinatieprogramma halal?
- Kan ik de afspraak voor de groepsvaccinatie RVP verzetten?
- Wil je een melding doen over de kwaliteit van een kinderopvang?
- Ik ben zwanger en wil graag extra ondersteuning. Waar kan ik terecht?
- Het lukt me niet om een afspraak in te plannen via het Ouderportaal, wat moet ik doen?
- Kan ik ook de RS-virusprik ergens anders inplannen dan op mijn eigen consultatiebureau?
- Ik heb tijdens mijn zwangerschap al een RS-vaccinatie gehad, moet ik mijn kind toch laten vaccineren?